omsamskolan alumner

Alumner

Håll kontakten med gamla Samskoliter och få information om vad som händer på Samskolan.

Studenter och gamla samskoliter!

Vår alumnisida har vi för att underlätta kontakt och bildande av nätverk i olika sammanhang för er, våra tidigare elever. Det ger oss också möjligheten att informera om skolan och dess utveckling. Vi lägger uppgifterna per klass så att det är lätt att hitta.

Vi hoppas kunna skicka ut information och nyheter någon gång varje år.

Vi är tacksamma om Ni kan skicka oss era kontaktuppgifter så att vi kan börja lägga upp en alumnisida klassvis för ”gamla” samskoliter. Du som gått eller går på Samskolan får gärna fylla i ett formulär. Du kan också påminna andra Samskoliter som inte sett detta meddelande att lämna kontaktuppgifter och sedan skicka budkaveln vidare?

Vänligen fyll i formuläret och skicka dina uppgifter till oss. Vi kommer inte publicera dina mer personliga uppgifter på webben, men vid behov vill vi kunna använda kontaktinformationen. Om du vid ett senare tillfälle vill ändra en uppgift, fyll i formuläret igen.

Formulär